Retour en Ruilen

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN OF RETOURNEREN?

Natuurlijk hopen wij dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het product toch niet wat u ervan had verwacht dan kunt u binnen 30 dagen uw aankoop retourneren of ruilen. Gebruik daarvoor ons retourportal, klik hiervoor onderstaande link. https://vinq.shipping-portal.com/rp/

Door het ingeven van uw postcode en uw ordernummer (inclusief het #) of de track en trace code kunt u de retourprocedure starten.


Veelgestelde vragen

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RUILEN OF RETOURNEREN?

De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Is er sprake van een ruiling dan zijn de kosten voor het opnieuw versturen naar u, voor VINQ.nl.

HOELANG KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN OF RETOURNEREN?

U heeft tot 30 dagen na ontvangst de tijd om uw bestelling te retourneren of te ruilen. Er kunnen natuurlijk altijd omstandigheden zijn waardoor dit niet lukt, neem dan contact met ons op dan zoeken we samen naar de beste oplossing.

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

U heeft tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling de mogelijkheid de bestelling te retourneren of te ruilen.
Om te retourneren zijn er een paar dingen belangrijk;
• De artikelen mogen niet gedragen, gebruikt of beschadigd zijn.
• De productverpakking en/of het label moet intact zijn en in zijn geheel mee terug worden gestuurd.
• De verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant.
• In geval van ruiling zijn de verzendkosten van het opnieuw versturen voor VINQ.nl.

WELKE GARANTIES MAG IK VERWACHTEN?

Iedere dag doen wij ons uiterste best om onze klanten een goed gevoel te geven. Natuurlijk gaat niet altijd alles goed. Mocht u niet tevreden zijn over een product of over andere zaken dan willen wij dat heel graag weten. Samen zoeken we dan naar de beste oplossing. U kunt ons mailen en natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. info@vinq.nl Telefoon: +31 (0) 85 066 14 66 (lokaal tarief)

HOE MAAK IK GEBRUIK VAN MIJ HERROEPINGSRECHT?

Ons doel is een tevreden klant die graag een volgende keer weer opnieuw bij ons terug komt. We zullen er alles aan doen om dat te bereiken. Maar heeft u toch het gevoel dat u niet goed door ons geholpen bent en komen we er samen echt niet uit dan heeft u als klant altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de geschillencommissie via www.sgc.nl of bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via Deze Link

Stuur ons een mail met onderstaand webformulier

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplicht